26-latek kandyduje na wójta - podhale24.pl
Czwartek, 18 kwietnia
Imieniny: Apoloniusza, Bogusławy, Gościsława
Nowy Targ
Clouds
-0°
Wiatr: 6.66 km/h Wilgotność: 92 %
Clouds
Wiatr: 6.732 km/h Wilgotność: 92 %
Clouds
Wiatr: 5.724 km/h Wilgotność: 91 %
Clouds
Wiatr: 5.616 km/h Wilgotność: 93 %
Clouds
Wiatr: 5.796 km/h Wilgotność: 95 %
Clouds
Wiatr: 7.02 km/h Wilgotność: 98 %
Jakość powietrza
12 %
Nowy Targ
16 %
Zakopane
16 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Bardzo dobra
PM 10: 6 | 12 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 8 | 16 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 8 | 16 %
21.10.2014, 16:33 | czytano: 11728

26-latek kandyduje na wójta

To najmłodszy kandydat na wójta w tegorocznych wyborach samorządowych na Podhalu. 26-letni Maciej Kubicki z Białki Tatrzańskiej zawalczy o stanowisko wójta gminy Bukowina Tatrzańska ze Stanisławem Łukaszczykiem.

Fot. KWW Czas na Białkę
Fot. KWW Czas na Białkę
Kubicki urodził się w Łodzi. Od 2002 r. na stałe mieszka w Białce Tatrzańskiej. Jest żonaty, ma córkę. Z wykształcenia jest architektem. Ukończył studia na Politechnice Śląskiej w Gliwicach. Od 2008 roku prowadzi własną działalność gospodarczą związaną z architekturą i turystyką, a od roku 2012 pracował jako architekt w firmie inwestycyjnej zajmującej się budową farm wiatrowych.

- W naszej gminie jest ogromny potencjał do działania. Nie chcę obiecywać dużo, a zrobić mało. Wolę przedstawić realny zakres zadań, który jestem w stanie wykonać przy pełnym wsparciu rady i społeczeństwa - podkreśla. - Mam w sobie duży potencjał siły i energii do działania. Chciałbym teraz jak najlepiej wykorzystać ten potencjał, wyjść zza biurka do ludzi i być łącznikiem na linii mieszkaniec – gmina.

oprac. r/ źródło: materiały prasowe KWW Czas na Białkę
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
Maciej Kubicki10:39, 17 listopada 2014
Serdecznie dziękuję wszystkim za oddane dla mnie głosy w wyborach samorządowych. Przegrałem z obecnym wójtem Stanisławem Łukaszczykiem. Zebrałem ok. 40% głosów w całej Gminie. Uważam że jest to bardzo dobry wynik i dobrze rokuje na najbliższe wybory w 2018 roku.
Serdeczne gratulacje składam Panu Stanisławowi Łukaszczykowi i życzę owocnej pracy przez najbliższe cztery lata.
Gratulację również dla nowo wybranych radnych. W szczególności dla Pana Mariana Kikli startującego z naszego komitetu. Bardzo cieszy wybór osób młodych i w pełni zaangażowanych w działania na rzecz gminy, mowa tu o Renata Bafia, Marek Budz, Czajkowski Marcin, Maria Kuruc. Dla nich również serdeczne gratulacje.
Jako KW Stowarzyszenia "Czas na Białkę" - Nasza Gmina Bukowina Tatrzańska nie znikamy ze sceny. Chcemy wykorzystać ten czas na realizację naszych projektów. Będziemy również patrzyć na ręce obecnej władzy samorządowej na ręce i dopingować do zwiększenia swoich działań na rzecz naszej "Małej Ojczyzny".
Najważniejsze podziękowania kieruje do osób ze Stowarzyszenia
Czas na Białkę, które były w pełni zaangażowane w mały sukces naszego komitetu.
mateusz12:33, 29 października 2014
powodzenia zyczę
ss10:24, 26 października 2014
do "stały bywalec"-jak jesteś chłopie z tego starszego pokolenia to nie wplataj w swoje wpisy jakichś "sorry" tylko pisz "przepraszam" bo to być może obniża powagę Twojego wpisu.Nie rozumiem jaki masz problem z tym przydomkiem i o co chodzi z tą "powagą urzędu",co to ma do rzeczy.Widocznie człowiek jest z tym przydomkiem rozpoznawalny bardziej niż z nazwiskiem.W naszym rejonie jest mnóstwo takich ludzi,których kojarzy się wyłącznie po takich przydomkach i kłopot jest jak trzeba ich właściwe "nazwisko"określić.Nie wiem co to ma wspólnego z oceną człowieka?Czyli co-dla młodego i średniego pokolenia przydomek może być ok,a dla "starszego,chodzącego na wybory" w przypadku wyboru bardzo poważnego urzędu to pewnie by się przydał np.Francis Czarnecki albo lepiej Jan Maria Rokita z przydomkiem"ratunku biją mnie Niemcy"-wtedy jest ranga i powaga ????I co ty chłopie z tymi busami wyjeżdżasz.
staly bywalec Bialki00:36, 26 października 2014
Tak się składa, że busy to sprawa wójta a że prywatne-no właśnie wkrótce przestaną takie być tylko nikt o tym nie myśli!!!i wtedy co?Ci, których nie stać na własny samochód mają dreptać pieszo? Miejscowość turystyczna jaką jest Białka powinna zabiegać o to, by dowieść swoich turystów do siebie! A takie lekceważące podejście jak przedmówcy świadczy tylko o jednym: jak chcesz to dojedź byleś dutki zostawił... Nie tędy droga szanowny przedmówco!! A ksywka ksywką, ale podawanie jej w mediach to lekka przesada!! A że tak zapytam, to jakaś rodowa?? Z pokolenia na pokolenie, żeby się z nią tak obnosić? Bo jak ksywka kandydata to śmiem przypuszczać, że wystarczyłoby ją podać na portalu społecznościowym, który trafia do młodych a starsze pokolenie( które w wyborach liczniej bierze udział) to śmiem przypuszczań nie tylko może Pana nie kojarzyć, a wręcz przeciwnie taka ksywka może radzić i stwarzać wrażenie, że to całe kandydowanie na wójta to tak dla jaj.
wilkos14:41, 25 października 2014
do [stały bywalec Białki]

Busy, którymi Pan jeździ nie są gminne, ale prywatne, więc wszelkie reklamacje dotyczące cen i jakości obsługi proszę kierować do właścicieli tych firm. Jak się nie podoba można zawsze zrezygnować z busów i jeździć swoim autem. To tak jakby Panu jedzenie nie smakowało w karczmie czy łóżko było niewygodne w pensjonacie i skarżyłby się Pan do gminy, ze złe ze za drogo. Nie dajmy się zwariować, wójt to nie BÓG i nie wszystko jest w jego gestii. "Ofca" to jego ksywka, przez którą każdy go zna i tu nie chodzi, że sobie ktoś jaja robi tylko to by wiedział, że on to on.
stały bywalec Białki23:16, 24 października 2014
A jaki plan ma Pan Maciej na komunikację???Jako turysta skazany na busy widzę problem w tym, ze muszę przemieszczać się rozklekotanymi busami, za kosmiczne i za każdym razem inne ceny. Poza tym taka drobna dygresja, będąc mieszkańcem tej gminy zastanowiłbym się czy głosować na osobę, która w mediach wpisuje sobie "Ofca". Sorry, może młodych to bierze ale jednak powaga urzędu o jaki się stara Pan Maciej powinna choć w minimalnym stopniu być zachowana.
Anty- leśny dziadek22:02, 24 października 2014
do [awse]

Gdzie Ty tu widzisz absurd? Jesteś z sitwy?
awse17:21, 24 października 2014
To jest jakiś absurd????@@@
Białczan13:43, 23 października 2014
do [abc]
Popieram Twoje słowa, jestem mieszkańcem Białki i uważam że Wójt z Białki czyli Pan Sylwester Pytel niczego dobrego nie zrobił i został rozliczony za to po czterech latach. Widoczne jest natomiast gołym okiem że obecny Wójt zdecydowanie inwestuje w swoją miejscowość. Myślę że Maciek jest na tyle rozważnym i niezależnym kandydatem, że każdą miejscowość traktował by tak samo. Na spotkaniu przedwyborczym mówił że chciałby połączyć całą Gminę trasami rowerowymi, wie że na większość Gminy dopiero nadchodzi czas rozwoju i należy je jak najlepiej do tego przygotować (rozwój zaplecza i infrastruktury). Mówił że chciałby aby ludzi nie jechali na narty bądź na basen do Białki czy do Bukowiny ale do GMINY Bukowina Tatrzańska i wydaje mi się że jest to piękna idea!
Trzeba skończyć z tą wojenką pomiędzy Bukowiną a Białką, pomiędzy Spiszem a Podhalem. Musimy działać razem! Jako grupa! I w naszym pokoleniu nadzieja!
abc12:10, 23 października 2014
Ech .... szkoda gadać .... mieliście już swojego białcana i co ? Może lepiej lepiej nie obrażac nikoko tylko spokojnie podejśc do tych wyborów. Ludzie to nie wojna przecież....
białcon19:00, 22 października 2014
a ja powiem tak , dość tej bukowiańskiej okupacji , bukowianie wypad , czas się od nich oddzielić , bo póki oni nas będą ciemiężyć , potąd nic u nas nie ędzie .Jesteśmy SAMOWYSTARCZALNI i ty Macie jesteś naszą nadzieją , olać bukowinę /.../.
ss18:28, 22 października 2014
do anna-nie wiem w takim razie po co było kończyć z komuną,trzeba było jakiegoś sekretarza komitetu gminnego zostawić dożywotnio,podobnie zostawić zaprzęgi konne,owce pasać,sianko zbierać i po co komu jakikolwiek rozwój?to nie o to chodzi żeby rujnować i potępiać wszystko co jest zaorać i zaczynać od nowa,chodzi o to aby przełamać ślamazarstwo i jak widać skuteczne w twoim przypadku przekonanie że tak jak jest to być musi..a naszą gminę stać na wiele więcej,setki gmin w kraju nie mają połowy takiego potencjału i tylko o to chodzi żeby to wykorzystać a nie tylko aby do piątku...albo że się nie da..poza tym co masz na myśli pisząc o wójcie "reprezentatywny"?-masz na myśli to żę reprezentuje jakieś środowisko czy miałaś na myśli-reprezentacyjny?-że taki ładny?
spisok17:03, 22 października 2014
Życzę jak najlepiej kandydatowi - moje spostrzeżenia na temat nazwy komitetu dotyczą kilku przeprowadzonych i słyszanych rozmów. Już wiele osób próbuje "sprzedać" tę nazwę jako uprzedzenia mieszkańców Białki do rządów Bukowiny. Na spotkaniu w Białce było pewnie około 1% uprawnionych do głosowania. Reszta dowie się z plakatów, ulotek, internetu, no i najwięcej pocztą pantoflową ( i teraz kto będzie w stanie przekonać więcej osób pewnie wygra). Nawet nazwa "Jedność Tatrzańska" marketingowo lepiej się sprzedaje - nieważne co sobą reprezentuje. Jeszcze raz powtarzam że popieram kandydata - ale moim zdaniem kampanię trzeba było lepiej przemyśleć, ponieważ będzie bardzo źle jeśli "nasz" kandydat przegra przez takie niedociągnięcia. (konkurencja nie śpi) Pozdrawiam.
gosia15:34, 22 października 2014
jak będziemy myśleć tak jak anna to faktycznie po co się angażować w cokolwiek niech zostanie tak jak jest dotychczasowa władza będzie się cieszyc a my znów narzekac za 4 lata.....
5515:04, 22 października 2014
do spisok-ja bym się nie martwił o to niefortunne stowarzyszenie "Czas na Białkę" bo że niefortunne to fakt-myślę że normalnie myślący mieszkańcy nie biorą na poważnie tej niby wojenki...zwłaszcza młodsze pokolenie,to raczej domena starych lisów,wycwanionych biznesmenów i kombinatorów samorządowych...ten 26 latek to tak samo jest z Białki jak i Bukowiny jak i z Łodzi gdzie się urodził i mieszkał kupę lat i tak samo jak z Zakopanego Krakowa itd itp które zna bo się tam jak i po całej Polsce poruszał...na pewno ma świadomość że tu chodzi po prostu o ludzi i ich problemy a nie jakieś tam "międzywsiowe" pseudoanimozje.
karolina13:37, 22 października 2014
Jeżeli chodzi o reprezentatywność to mnie się bardziej Maciek podoba ... Wierzę że młodym chce się więcej i dlatego namawiam wszystkich aby na niego głosowali starzy już swoje pokazali Powodzenia
Anty- leśny dziadek13:34, 22 października 2014
Znam Maćka od kilku lat. Rozmawiałem z nim na temat jego startu w wyborach. Na pytanie czemu kandyduje odpowiedział mi prosto "Czas zacząć coś zmieniać a im wcześniej tym lepiej, nie możemy pozwolić sobie na kolejne cztery lata stagnacji"... Po tych słowach uświadomiłem sobie że nasza gmina leży pod każdym względem... owszem na Podhalu żyje się dobrze ale czyja to jest zasługa? Przecież nie samorządu tylko prywatnych przedsiębiorców! Gdyby nie oni to w naszej Gminie kompletnie nic nie było!!! Jeśli chodzi o nazwę komitetu z którego startuje to sam przyznał że nazwa jest omylna, jedynym wyjaśnieniem jest to że komitet powstał ze stowarzyszenia o takiej nazwie i z tego co mi wiadomo członkowie stowarzyszenia już myślą nad zmianą nazwy na Czas na Zmiany! dlatego też takie hasło widnieje jako główne logo całej kampanii. Maciek jest człowiekiem o otwartym umyśle i na pewno nie ma na celu promowania tylko Białki i zdaje sobie sprawę że Gmina to kilka miejscowości, nie tylko jedna.
Do [anna] masz rację, należy kontynuować politykę gminy jednak trzeba zmienić podejście i nie chwalić się tym co się zrobiło a myśleniem nad tym ile można jeszcze zrobić! Znając Maćka wiem że on takie podejście ma, resztą podkreślił to na spotkaniu przedwyborczym.
Masz mój głos!!!
buuuuu13:09, 22 października 2014
no ciekawe co to będzie, wszystkich namawiam do głosowania, bo czas na Młodych. Cieżko będzie wygrać ze "starymi lisami" , ale szansa jest. wiekszośc z nich juz sie napewno zabezpieczylo na wypadek przegranej, bo przeciez wszyscy wiemy ze pełnią po pare funkcji, wiec jak odpadnie jedna to sie im nic nie stanie.
A nasz Gminny Wódz dał popis przy negocjacjach odnosnie kanalizacji, a o sali gimnastycznej juz nie trzeba wspominac.... darmozjady
qwerty11:53, 22 października 2014
Bardzo dobrze mówisz "po studiach lat 55",zgadzam się w 100 %.Nie znam gościa osobiście,ale jestem za tym żeby ktoś młody zaczął coś robić na rzecz wszystkich,a nie tylko dla swoich.Żeby urzędnicy zrozumieli że to oni są dla nas, a nie odwrotnie, i żeby się nie skończyło , jak zawsze na obietnicach wyborczych.W samej Białce przydałby się też nowy włodarz, który by przerwał wieczną passę " leśnych dziadków" itp.
anna10:13, 22 października 2014
Ale Wy naiwni jesteście, brawo. Myślicie, że jeden Ofca zmieni całą politykę gminy? Bzdura kompletna. Nowy wójt i tak musi kontynuować dotychczasowe założenia, a nie stwarzać całkiem inne. I tak się nic w tej gminie nie zmieni. A dotychczasowy wójt jest przynajmniej bardziej reprezentatywny i ma większe doświadczenie.
lena10:09, 22 października 2014
Haha, jak mam wybierać, to już lepszy Łukaszczyk niż Ofca :P
spisok09:27, 22 października 2014
Kandydata jak najbardziej popieram. Myślę tylko że to był bardzo głupi pomysł tworzenie komitetu "Czas na Białkę" - którego nazwa już wzbudza emocje i wykorzysta je na pewno kontrkandydat. "Czas na Białkę" - czyli dokopać Bukowinie, "Czas na Białkę" - a co z innymi mniejszymi miejscowościami w gminie???. Myślę że nazwa komitetu bardzo zła i zrobi złą robotę dla kandydata. Pozdrawiam i życzę powodzenia !!!
Małgorzata Czajczyk00:00, 22 października 2014
Jestem Ceperką ale do Białki jeżdżę od 48 lat w różnych porach roku i często. Kocham Białkę i chciałabym dla niej jak najlepiej. Znam Maćka i jego rodzinę i mogę z całą pewnością powiedzieć , że to odpowiedzialny młody człowiek. Założył rodzinę, uczył się , zarabiał i miał ideały. Zawsze interesuje się co się wokół niego dzieje , myśli co można zrobić żeby było lepiej i po prostu chce mu się. Jako Ceperka patrzę z dystansem na zmiany w Białce i uważam , że pora na zmiany ! Niech Młodzi pokażą co potrafią!
po studiach lat 5521:22, 21 października 2014
No i niech sobie będzie młody,widać gołym okiem że młode pokolenie a właściwie najlepsi z nich chcą brać udział w tworzeniu rzeczywistości i to nie dla swoich interesów ale tak po prostu..wcale nie jest tak że młodzi znaczy nieprzygotowani bo ogarniają co trzeba a nie są przesiąknięci systemem "wicie rozumicie",radzą sobie z ekonomią,prawem,językami i są kontaktowi.Może już czas najwyższy podziękować klice cwaniaków i leśnych dziadków rządzących latami "z tylnego siedzenia",niektórym sołtysom w randze "ministra do spraw wszelkich"ograniczyć trochę wpływy,skończyć z asfaltowaniem dróg do "niektórych pól" tylko normalnie i bez wstydu zrobić co się da i co jest możliwe dla ogółu i doprowadzić na stałe do tego aby władza samorządowa robiła co trzeba a nie zajmowała się "interesikami" grupki cwaniaczków,którzy bez cwaniakowania musieliby zacząć pracować.Jest widoczne duże parcie młodych ale już ogarniętych i niegłupich do działania i trzeba to wykorzystać,bo oni na pewno mają pełną w dobrym tego słowa znaczeniu świadomość,że o wyższe cele chodzi..tylko ostatnimi laty na wszystkich szczeblach w tym kraju jeszcze próbują się utrzymać przy korycie ci nieszczęśni"wicie rozumicie"Po samym urzędzie gminy widać ostatnimi laty przepaść pomiędzy młodymi,którzy tam pracują a bandą starych ciotek i "wujów"rodem z serialu "Ranczo" jak nie gorzej...z młodymi kontakt jest natychmiast i widać po nich chęć do działania..a ciotki to ciotki..kawka..herbatka i przy tym totalne pogubienie w realiach,o kompetencjach i wiedzy szkoda nawet wspominać.Jak kolejny raz dopuścimy do samorządów spaślaków albo cwaniaków to młodzi już chyba odpuszczą a my jako lokalna społeczność znów wypromujemy miernoty o ograniczonej percepcji..
Ofca na wujta20:58, 21 października 2014
Powiem tak: byłem w niedziele na kampani przed wyborczej i to co zaprezentował Ofca było bardzo ciekawe. Poruszył wszystkie tematy i plany na przyszłość. Począwszy od turystyki, a skończywszy na jednostkach OSP i zarybieniu rzeki Białka. Lecz on sam wszystkiego nie zrobi. Przede wszystkim powinni zlikwidować te wszystkie stare babki, ktore pracują w gminie bo to jest jeden wielki burdel. Automatycznie pracę powinnj podjąć młodzi ludzie. I przede wszystkim mieć poparcie ze strony radnych. Ja osobiście widzę go na stanowisju wujta bo czas coś zmienić w naszej gminie. Powodzenia Maciej!
bolo1456@wp.pl20:05, 21 października 2014
Nowa krew, świeże podejście, nareszcie jakiś kandydat z cyklu "nie leśny dziadek ze starego układu". W dzisiejszych czasach liczy sie zapał, energia, wizja i dobra organizacja. Chłopak sie nie musi znać na wszystkim, ważne by dobrał sobie odpowiednich ludzi. Nareszcie pojawiła się nowa alternatywa od starego układu. Jestem za :)
górol19:54, 21 października 2014
Precz z KOŁOCYM .Do domu ludowego i śpiewać jak przez całą kadencje śpiewoł zamiast co robić
Partyzant19:23, 21 października 2014
Sie mo piniondze to można działać....Jakby nie był ustawiony przez starych to by biede z nami klepoł...
białcanka sąsiadka18:55, 21 października 2014
powodzenia głosujemy na ciebie
bodzio18:53, 21 października 2014
Hej drobiowe nóżkami Bucowiany, hej Bucowiany!! Nie ładnie, nie ładnie tak z ludźmi robić oj nie ładnie. No ale wszystkie chwyty dozwolone byle by 'uklad' przy korycie nadal trwał!

Owca trzymamy kciuki za Ciebie!
Gość M.18:37, 21 października 2014
Młody i waleczny! Takiemu trzeba dać szansę! Może wreszcie będzie jakiś porządek w tej gminie! Może wreszcie hale zbudują w Białce i zaczną budowę oczyszczalni! Czas na młodych którzy są przyszłością gminy! Czas na Białke!
Białcanka17:54, 21 października 2014
Dajmy szansę Młodym - może pójdzie im lepiej niż tym starszym i rzekomo bardziej doświadczonym!!!! Masz mój głos.
Wyborca 201417:47, 21 października 2014
Temu Panu który 4 lata temu dużo obiecywał,a zrobił tyle ile zrobił już dziękujemy!Czas na nowego człowieka - może postara się zrobić więcej,nie będzie uciekał przed petentami,zlikwiduje kumoterstwo.
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas