Senator Hodorowicz zachwala kandydaturę Marka Fryźlewicza (filmik) - podhale24.pl
Piątek, 29 marca
Imieniny: Wiktoryna, Helmuta, Ostapa
Nowy Targ
Rain
Wiatr: 19.224 km/h Wilgotność: 95 %
Rain
Wiatr: 19.296 km/h Wilgotność: 95 %
Rain
Wiatr: 19.44 km/h Wilgotność: 95 %
Rain
Wiatr: 22.968 km/h Wilgotność: 95 %
Rain
Wiatr: 9.108 km/h Wilgotność: 94 %
Rain
Wiatr: 16.02 km/h Wilgotność: 98 %
Jakość powietrza
0 %
Nowy Targ
0 %
Zakopane
0 %
Rabka-Zdrój
Nowy Targ
Bardzo dobra
PM 10: 0 | 0 %
Zakopane
Bardzo dobra
PM 10: 0 | 0 %
Rabka-Zdrój
Bardzo dobra
PM 10: 0 | 0 %
23.10.2014, 17:02 | czytano: 4035

Senator Hodorowicz zachwala kandydaturę Marka Fryźlewicza (filmik)

Sztab Podhalańskiej Wspólnoty Samorządowej opublikował video na którym senator Stanisław Hodorowicz zachwala kandydaturę Marka Fryźlewicza na burmistrza Nowego Targu. - To człowiek z charakterem, cechujący się walorami wiary, etycznymi, kręgosłupem odpornym na różne niepokojące zjawiska, jakie niesie współczesność - podkreśla.

- Ma znajomości, potrafi się obracać w różnych środowiskach i godnie reprezentować Nowy Targ. Także postrzegam go, jako człowieka z wizją - podkreśla senator.

- Dlatego nie powinniśmy eksperymentować - dodaje i namawia do głosowania ma Marka Fryźlewicza.



oprac. r/
Reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Zobacz także
komentarze
guguś21:57, 24 października 2014
@ ?//:
Zauważyłem że obecne koło PO to są ludzie ze środowiska obecnego burmistrza, którzy jeszcze paręnaście miesięcy temu byli adresatami ataków pana Jachymiaka. Obawiam się że Twoja ocena tego kto wszczynał ataki prasowe jest jednak stronnicza. To nie był obraz biało-czarny, zresztą skala etyczno-moralna tego czego dopuściło się środowisko burmistrza Fryźlewicza wstępując do Platformy Obywatelskiej tuż przed wyborami czyni dawne ataki prasowe Jachymiaka (tudzież na Jachymiaka) czymś śmiesznie znikomym w porównaniu z woltą środowiska obecnego burmistrza - tak ot, z dnia na dzień przejść do PO, którą się, za plecami, bo oficjalnie trzymało się wodę w ustach, intensywnie w rozmowach z ludźmi na ulicy krytykowało, jest czymś przy czym blednie wszystko inne (zresztą w moim odbiorze to p. Jachymiak był podle i bezpardonowo atakowany w mediach a nie odwrotnie, więc to nie jest sprawa biało-czarna). Na koniec jeszcze powiem Ci, że jesteś naiwniakiem jeśli naprawdę myślisz że którykolwiek z tych karierowiczów choćby przez jedną sekundę pomyślał naprawdę, a nie li tylko instrumentalnie, o interesie Nowego Targu.
Podhalanin20:17, 24 października 2014
A co Hodorowicz ma do Podhala.? Dla niego tylko aKraków sie liczy ,co widać było po polityce zatrudnienia w Podhalance! Mącić ludziom w głowach łatwiej na Podhal u niż w Krakowie a te glupe górale słuchają jak te owce ....
lematy ?20:12, 24 października 2014
Burmistrz jest odporny na różne niepokojące zjawiska jakie niesie współczesność bo;
....
....
....
masakra17:58, 24 października 2014
Ile cukru dodał Hodorowicz do herbaty Fryźlewicza?
Meja17:54, 24 października 2014
I co obaj panowie macie do zaprezentowania poza wzajemnym słodzeniem?
Stefan17:12, 24 października 2014
Co wy chcecie od Pana Mikołajskiego to taki porządny chłop przez wszystkie swe kadencje zrobił próg zwalniający przed swoim domem, nowy chodnik na bulwarach, a teraz chce nam zrobić schody na cmentarz na Skotnicy w ramach budżetu obywatelskiego. Czy to mało????????
prawda15:27, 24 października 2014
Słodzą sobie na koniec że hej. Ale ani senator nie będzie już senatorem ani burmistrz- burmistrzem.
tutejsy , ale nie swój14:36, 24 października 2014
@sasiada : Tak , wszyscy mamy słabą pamięć i trzeba często przypominać tym zdrajcom , co podtrzymują Marka i jego sztab przy korycie.Takim Leszkom , Andrzejom ,. Markom i Jackom , a listę mozna wydłuzać o "opozycyjnych " radnych głosujacych jak koalicja, bo już się nawrócili na TWANiech odpoczną , bo są zmęczeni .
hi,hi , ha głow boli10:06, 24 października 2014
Ale my nie POpieramy pana Janosika Hodorowicza. Niech dba o swój słaby wizerunek. Jakimi to dokonaniami może POchwalić się pan senator?. Wielu ich nie zna i nie ma .
Sąsiad09:59, 24 października 2014
Lesiu przypomnij sobie jak 12lat temu mieszkańcom obiecywałeś że doprowadzimy do zmiany burmistrza a za stołek przewodniczącego rady zostałeś najlepszym przyjacielem MF
?09:42, 24 października 2014
Ja pana rekomendacje mam gdzieś, bo pan sam ani kęgosłupa nie ma ani dobrym gospodarzem nie był (vide stary szpital) . Cikawe, co jeszcze wymyśla żeby utrzymać się przy żłobie. Co za żenada. Może poprosicie kard. Dziwisza albo najlepiej od razu do Watykanu do Franka
Petent09:42, 24 października 2014
Czy ktoś wie może co oni będą robić po przegranych wyborach? Może założą hodowlę owiec Marek zostanie Bacą, Gienek pierwszym Juhasem, a Leszek zajmie się pozyskiwaniem pieniędzy z Unii Europejskiej na hodowlę owiec. Czekam na następne propozycje!!!
jaki09:05, 24 października 2014
Panie Senatorze proszę się nie gniewać, ale przesłodził Pan.
ja08:29, 24 października 2014
czas na zmiany!
GNF07:59, 24 października 2014
Ale macie w problemy... Lepiej żeby burmistrza popierał człowiek który się zna na polityce i który wspiera Nowy Targ czy mistrz zadłużonych spółek czyli Tarnowski?
Czesiek05:48, 24 października 2014
Panie senatorze a dlaczego nie można pozmieniać, eksperymentować?Przecież już nawet w PO mówi się, że trzeba ograniczać kadencje burmistrzów. Każdy wie, że nowe daje wiele możliwości. Nowy Targ nie jest cudownym rajem, mimo, że próbuje się nam wmówić, że 8 miejsce w Małopolsce to jest świetny, wspaniały wynik. Nowy Targ zasługuje i ma potencjał na pierwsze miejsce, na pozyskiwanie środków unijnych z głową i na projekty rozwojowe a nie tylko odnawianie czegoś.
prawdziwy zwolennik PO05:42, 24 października 2014
Tyle lat PO było złe a nagle zmiana stosunku do partii i tu wiceburmistrz szefem koła PO, bliski od zawsze w PWS profesor senatorem PO - no dziwne, dziwne to wszystko. Na szczęście wyborcy PO czują tutaj pewien dziwny pomysł. Na pewno zrozumieją i nie uwierzą, że Fryźlewicz to kandydat prawdziwego PO i wyborców.
Alien01:33, 24 października 2014
PWS z członkami PO na pokładzie idzie na dno, właśnie z powodów moralnych, etycznych i jeszcze paru innych o których wspomina pan profesor, znany z występów w stroju zbójnika
gość01:26, 24 października 2014
niech pan nie eksperymentuje tylko głosuje, najlepiej u siebie, gdzieś pod krakowem
KTT00:33, 24 października 2014
Fryźlewicz to gwarancja spokoju i drogi na przód. Watycha to wojna polsko-polska. Watycha skłóci ludzi i będzie wszędzie wrzucać swoich kolegów z PO.
A teraz jest ostatnia duża pula kasy z UE i trzeba to wykorzystać.
Tylko Fryźlewicz da sobie z tym radę!
?//00:27, 24 października 2014
@ guguś. Masz rację. Ludzie Fryźlewicza i on sam,potrafią współpracować ze wszystkim i z prawicą i z lewicą, bo to chodzi o dobro Miasta., Może zauważyłeś, że obecne Koło Platformy nie atakuje nikogo w otwartych listach, felietonach , artykułach prasowych jak to miało miejsce do tej pory ,pod rządami Pana Jachymiaka. Mam ci przytoczyć fakty, czarno na białym??
koles23:57, 23 października 2014
A ja bym prosił pana sen. Żeby poprosił pana Rektora Iwo o miejsce na Wrocławskiej i kompleksowe badania bo fajnie gadać gdy zdrowia niestety nie ma
study23:47, 23 października 2014
Prof - racja nie eksperymentujmy , przez naście lat nic nie dało eksperymentowanie . Tu potrzeba nowej siły - rozwalić UKŁAD
Ulka22:47, 23 października 2014
Mądrego to i dobrze czasem posłuchać!
psss22:46, 23 października 2014
Dzisiaj kiedy grunt pali się pod nogami Fryźlewicz błaga o poparcie polityka z PO. Kiedyś gdy trzeba było oficjalnie poprzeć kandydata na prezydenta z PO dzisiejszego prezydenta Bronisława Komorowskiego szanowny pan burmistrz uciekł do piwnicy. To nie był nalot, to była oficjalna wizyta marszałka sejmu kandydata na prezydenta. Wtedy PO była niewygodna ?. To się nazywa brak honoru. I tyle. Jaki kręgosłup ? jaka moralność ? o czym pan mówi senatorze ?
Lilo22:45, 23 października 2014
panie Hodorowicz a jak ma się etyczne podejście MF do jego działań od 8 lat, gdy od początku stara się odzyskać większość w radzie???
Nowotarzanin22:43, 23 października 2014
i nic to Wam nie da! PWS i Fryźlewicz, jak słychać na ulicach miasta, nie mają szans u mieszkańców!
WK-da22:39, 23 października 2014
nie ma lipy Fryźlewicz nie wygra!
Maksym22:35, 23 października 2014
Taka cudowna cenzurka dla burmistrza. Nic tylko iść 16 XI podziękować mu za lata pracy i wybrać...NOWEGO burmistrza!
sruu22:22, 23 października 2014
Panie burmistrzu czekamy teraz na słowo kardynała. A może Wesołowski coś o panu powie ? Jak się bawić to się bawić. PO, PiS, SLD, PSL, kler. Niech wszyscy chwalą, ku chwale !!!
Bilek22:09, 23 października 2014
Nie dla mieszania wyborcom w głowach panie Hodorowicz i Fryźlewicz! Dosyć już wasz PWS miałem stagnacyjnie rządził. Trzeba wreszcie zmienić tą władze.
Inga22:07, 23 października 2014
hoho rekomendacja z PO dla burmistrza, którzy z PISem kojarzony jest i w dodatku, który tak "kochał" PO całymi latami. Wyborcy pamiętajcie, że to bardzo bardzo sztuczne połączenie.
Jolanta22:06, 23 października 2014
Popierany przez senatora z PO burmistrz nie powinien być popierany przez prawdziwych katolików. To koniec burmistrza. Fałsz i obłuda. Jestem zniesmaczona zachowaniem burmistrza.
kontes21:56, 23 października 2014
To wsparcie PO nic nie da kreującego się na wielkiego zwolennika PIS panu Fryźlewicza. Wyborcy nie dadzą się nabrać na różne tego typu mieszanie!
antonimy do rekomendacji21:33, 23 października 2014
wspólnie-----SAMOTNY
człowiek-----OSIOŁ
postrzega---NIE WIDZI
nowotarżanina---INNEGO

przesiąknięty---SUCHY
historia---DZISIEJSZY
szlachectwo--PROSTAK
o tożsamości--O BRAKU OSOBOWOŚCI
z charakterem---Z KAŻDYM SIĘ UKŁADA

wiara--NIE WIERZĄC
etycznie--NIEMORALNIE
kręgosłup--WIJE SIĘ

odporny--SŁABY
doświadczenie--NIE DOŚWIADCZONY
wiele lat---TERAZ
ma znajomości---NIE ZNA LUDZI

potrafi się obracać-STOI
godnie reprezentuje Nowy Targ-BEZNADZIEJNIE REPREZENTUJE NOWY TARG
z wizją--ŚLEPY
na przyszłość--NA TERAZ

ważne dla niego--NIE WAŻNE DLA NIEGO
walka--SPOKÓJ
zdobywa Nowy Targ-ODDAJE NOWY TARG

eksperymentować--NIE EKSPERYMENTOWAĆ
i śpiewając--I MILCZĄC
Marka obieramy--MARKA NIE OBIERAMY
guguś20:55, 23 października 2014
Gdy Platforma Obywatelska przegra już z kretesem obecne wybory w Nowym Targu to myślę że władze PO wrócą na spokojnie, po przegranej, do tego filmiku autorstwa pana Profesora, w którym mówi on o głosowaniu na herszta, a słowo herszt w j. polskim tworzy tylko jedną kolokację, jak ktoś to już tutaj wcześniej słusznie zauważył. Władze PO powinny cofnąć się jeszcze do momentu gdy pan Profesor dzielił Platformę w Nowym Targu na dwa koła, które obecnie się zwalczają, tzn. ludzie z tych kół się zwalczają, bo pierwotne koło PO uległo rozpadowi wskutek uzurpacji środowiska burmistrza Fryźlewicza i teraz utworzyło konkurencyjne ugrupowanie. Myślę że po przegranych wyborach przyjdzie we władzach PO czas na refleksję i zrodzi się w głowach liderów PO pytanie czy warto było posłuchać pana Profesora i rozbijać Platformę w powiecie. A sam pan Profesor - no cóż, jest wielkim naukowcem, o wielkim dorobku i międzynarodowej renomie, ale politykiem jest żadnym, czego non stop daje dowody, chociażby tym żenującym filmikiem (jeśli władze PO nie wezmą tej sprawy pod lupę po tych przegranych wyborach, to za rok są nowe wybory do przegrania przez PO, więc spokojnie, kiedyś w PO będą musieli zejść na ziemię i zrozumieć że wyborcy to jednak nie są worki z ziemniakami którymi się co chwilę przerzuca z miejsca na miejsce bo herszt tak uznał; ludzie Fryźlewicza raz są na prawicy i bronią wartości narodowych i chrześcijańskich, a zaraz potem ci sami ludzie lądują w liberalnej i kosmopolitycznej Platformie). Ludzie którzy jeszcze kilkanaście miesięcy temu pluli na Platformę Obywatelską, dzisiaj są jej liderami i tymi samymi ustami namawiają ludzi do głosowania na Platformę Obywatelską - czuję olbrzymi niesmak po tej, jakże nikczemnej, zmianie barw ludzi ze środowiska burmistrza Fryźlewicza.
Wacław Słowikowski20:31, 23 października 2014
O ho! Odezwali się fani Watychy!
Widać, ze boli ich Fryźlewicz, widać że chcą do koryta oj widać...
Jak można krytykować obecnego burmistrza za jego pracę, chwaląc jednocześnie człowieka, który każdą pracę miał ustawiona z linii PO?
Magda20:29, 23 października 2014
Pan Hodorowicz ma rację. Marek na pewno i tym razem da sobie świetnie radę w roli burmistrza. Stawiam na doświadczenie!
Wyborca20:21, 23 października 2014
Jeden wart drugiego Takiego herszta - harnasia jak P. Fryźlewicz na burmistrza nam nie potrzeba. Janosik zabierał bogatym i rozdawał biednym a P. Fryźlewicz utrzymując slamsy - czytaj obecne targowisko - bogatym dodaje. Od kilku kadencji P. Fryźlewicz przed wyborami mówi o przeniesieniu targowicy, ba organizuje konkurs na opracowanie architekt. nowej targowicy, zleca opracowanie nowej drogi od Al. 1000 lecia do ul. Waksmundzkiej (przedłużenie Sikorskiego) wydając na to publiczne pieniądze - i co z tych obietnic zostało zrealizowane ??? - nowotarżanie otwórzcie oczy - nie dajcie się nabierać na kolejne obietnica.
Słownik wyr.obcych PWN/74 str27519:28, 23 października 2014
herszt(niem.Erster=pierwszy) PRZYWÓDCA BANDY PRZESTĘPCÓW.
osioł19:16, 23 października 2014
czy to podziekowanie za darmowy grunt dla prywatnego biznesu a reszcie miejskich przedsiebiorcow kiedy jakis grunt dołoza......
Władek18:57, 23 października 2014
Panie Profesorze ,
Ogladaną prezenatcję na videa wyłączyłem po 47 sekundach Pana wymowy.
(..)... nowotarżan z krwi i kości , honorowy , prawy .....(..) tak takie puste słowa bez pokrycia od 18 lat .
Taki poważny człowiek a dał się wmanewrować w nie istniejące twierdzenia i fakty.

Przecież Pana wystąpienie jest bez pokrycia ; prawdy i brutalnej rzeczywistości .....
Kto i po co Pana wmanewrował w to nagranie.???
M. Fryżlewicz musi odejść - dość tych frazesów i obietnic bez pokrycia
asz18:35, 23 października 2014
Hodorowicz, Fryźlewicz, Zachura to jedna wielka "klika"..
Życzliwy18:34, 23 października 2014
Burmistrz się zwyczajnie boi, rozumiem to ale nie rozumiem tego pędu do władzy. W jakiejże miłej pamięci zachowali by go mieszkańcy, nawet rondo czy ulica by się mu dostał gdyby odszedł z honorem.
jo18:33, 23 października 2014
Buuhhhhaaaa puc...
Bobo18:32, 23 października 2014
Panie profesorze Pan się mija całkowicie z rzeczywistością . Rozumiem i cenię Pana jako człowieka ale przynależy Pan niestety do 20 wieku i pewne rzeczy, które były zaletą, uchodziły dziś są już nie na czasie. Obycie mówi Pan, które pozwala się Burmistrzowi w różnych środowiskach śmieszy, a czasami oburza, brak mu wdzięku, lekkości, erudycji za to jest okropnie nadęty, mówi niewyraźnie, a bycie 20 lat w polityce pozwala wątpić w kręgosłup odporny na różne zjawiska chyba,że te wciągane czy pte w nadmiarze, w te wierzę. Kręgosłup może tak ale skóra nosorożca.
mieszkaniecN.T18:31, 23 października 2014
Panie Hodorowicz, 20 lat rzadzenia kleru w N.T wystarczy! Dosć ciemnoty, pora na młodych ludzi z wizja
Jacek Szopenowski18:27, 23 października 2014
Hodorowicz wie co mówi. Facet ma doświadczenie polityce i wie kto jest skuteczny.
A Fryźlewicz jest skuteczny i to widać!
Kochający rodzinę18:23, 23 października 2014
Lesiu /.../ nie ma co się dziwić że dopasowałeś się do układu BUFONÓW

Naruszenie regulaminu. Moderator.
wyborca18:12, 23 października 2014
Panie Hodorowicz bardzo dobrze opisał Pan Pana Marka Fryźlewicza! Z tych powodów, które Pan wymienił właśnie na niego nie zagłosuję! ;) Wszystkich innych namawiam do tego samego! Czas na zmiany i wygnanie z magistratu tej mafii!
lonkes18:08, 23 października 2014
Ta ma kregoslup...kolejna krypto propaganda wielkiego POwca
raz sierpem raz młotem18:05, 23 października 2014
Panie Hodorowicz, było mówić że nie powinniśmy eksperymentować także w 1989... Wali tu komuną na kilometr. CZAS NA ZMIANY!
czytacz17:55, 23 października 2014
Hodorowicz na emeryturę
wyborca Grzegorza17:36, 23 października 2014
Panie Senatorze
O tym etycznym zachowaniu pana Fryźlewicza to Pan chyba nie mówi poważnie.
Całe nasze umęczone Miasto wie ,do jakich nieetycznych posunięć ten Pan jest zdolny.
Naprawdę trudno pojąć co spowodowało u człowieka takiego jak Pan Senator, wykształconego,utytułowanego takie bezkrytyczne wychwalanie p.Fryźlewicza.
Nie może Pan być ślepy i głuchy.Może za mało czasu spędza Pan w naszym Mieście,by dostrzec jakie my tutaj mamy od 18 lat pozory rządzenia.
Herszt17:17, 23 października 2014
Hodorowicz na Burmistrza
dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd. Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem redakcja@podhale24.pl).

reklama
reklama
Pod naszym patronatem
Zobacz wersję mobilną podhale24.pl
Skontaktuj się z nami
Adres korespondencyjny Podhale24.pl
ul. Krzywa 9
34-400 Nowy Targ
Obserwuj nas