Gmina szuka specjalisty ds. komunikacji społecznej

Urząd Gminy w Łapszach Niżnych ogłosił nabór na wolne stanowisko. Poszukiwany jest specjalista ds. informacji i komunikacji społecznej, który będzie dbał o wizerunek gminy.
Wymagania wobec kandydatów to m. in. wykształcenie wyższe, 3-letni staż pracy, biegła znajomość języka angielskiego, doświadczenie współpracy z organizacjami pozarządowymi, doświadczenie realizacji projektów, inicjatyw kulturalno - promocyjnych potwierdzonych referencjami, gotowość do pracy w nadgodzinach, elastycznie do potrzeb pracodawcy, w tym w niedziele i święta.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku to kreowanie pozytywnego wizerunku gminy, współpraca z instytucjami administracji rządowej i samorządowej, z organizacjami pozarządowymi i mieszkańcami gminy, współorganizowanie i udział w imprezach o charakterze sportowym, kulturalnym, turystycznym, aktualizacja stron internetowych i portali społecznościowych gminy, prowadzenie dokumentacji fotograficznej odnośnie przedsięwzięć podejmowanych przez gminę, pełnienie funkcji pełnomocnika wójta ds. współpracy z organizacjami samorządowymi.

Szczegóły dotyczące naboru na wolne stanowisko urzędnicze znajdują się na stronie UG w Łapszach Niżnych oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej.

s/

copyright 2007 podhale24.plData publikacji: 19.11.2017 15:37